·288 syf.····Okunma: 01 Mart 2022 14:27 Hayatımda bu kadar acıkmadım... =)
Yokluğun her hali kötü. İster gurbette oldu, ister kendi memleketinde ol. Yazarın anlatımı, yazım dili gerçekten çok iyi lakin o kadar açlık konusu geçiyor ki ; tok bile olsam acıkmaya başlıyorum. Ara sıcak olarak okunabilecek güzel bir eser. :)
Kitapla kalın.