Agatha Christie' nin okuduğum ilk romanıydı ve kesinlikle son olmayacak. Gerçekten heyecanlı bir olaydı, bu kadar gizemli ve merak dolu olması çok hoşuma gitti insanın tahminlerini yanıltabilen cinsten bir konusu vardı. Anlatımı da çok akıcı ve netti.