Tamamen bitsin diye okudum. Daha önce sayfaları atlaya atlaya kitap okuduğumu hiç hatırlamıyorum. Konusu güzel ama kesinlikle başka biri yazmalıydı. Anlatım kitabı çok sıkıcılaştırıyor. Okurken boğuluyorsunuz.
İyi KızMary Kubica · Martı Yayınları · 20161,808 okunma