10/10
·74 syf.··
Beğendi
·
2022 22. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mart 2022 18:31
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere bir öykü kitabı ile geldim Size bir soru ile başlamak istiyorum. Siz hiç öykü içinde öykü okudunuz mu? Benim okuduğum ilk kitaptı. Ve çoookkkkk beğendiğimi söylemek isterim. Konusu bir yandan Rüya ve annesinin hatta babasının yaşadıklarını ele alırken diğer yandan kitap okuma saatinde okudukları kitabı ele alıyor. İçindeki kitapta ise Gökkuşağı Anne ve onun çocukları renklerin doğayı korumak, insanlara yardım etmek için yaptıkları mücadelelerden bahsediyor. Bunlar Kaminya'da yaşıyor. Ve sizler de bilirsiniz ki her iyinin bir düşmanı olur. Kitapta birlik, beraberlik, kardeşlik gibi kavramlar çok güzel bir şekilde işlenmiş. Sizce Kaminya ve Dünya kurtulabilecek mi? Rüya ve ailesi neler yaşadı? Kitap içinde kitap okumak nasıl bir duygu? Hepsi ve daha fazlası için bu kitabı okumalısınız 5.sınıf ve üzeri için uygundur Yazarımızın kalemine sağlık
KaminyaMüge Anda · Potkal Kitap Yayınları · 202212 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.