DostaViski
@dopamiin · 4yıl
Takip Et
Bir kere de beni dinle be, anneciğim🙄 Konu komşu kadar olamadık...
1000Kitap
106 beğeni
·
1.416 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
DostaViski
Gönderi Sahibi
Aynı konularda olunca daha bi sinir krizi geçiriyor insan.
16
Okan888
Seni annenin terliği dinledi zamaninda değil mi o yüzden gerek görmüyor
2
stêrk..
millet ne der sonra :)
1
Faruk Eroğlu
El alemi dinlemek daima caziptir
1
Ayse Çakar
Dinlemez.komşu ne diyosa o. :)