Bir kere de beni dinle be, anneciğim🙄 Konu komşu kadar olamadık...
1000Kitap
·
1.416 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
DostaViski
Gönderi Sahibi
Aynı konularda olunca daha bi sinir krizi geçiriyor insan.
Seni annenin terliği dinledi zamaninda değil mi o yüzden gerek görmüyor
millet ne der sonra :)
El alemi dinlemek daima caziptir
Dinlemez.komşu ne diyosa o. :)