Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
· - kadın başlar ilk
Umut;
Sonrası mı?
.....
- adam tamamlar noktalı yerleri
Sonrası hayat...
"Hayatın olmayı isterdim..."
Yazdıklarım; benim deneyimimle karaladıklarım diye başlıyor eser. Düz yazı ile başlayıp şiirler karışık devam ediyor yazarımız.
Okurken her sayfada kelimesinde, cümlesinde, satırında kendinizi buluyorsunuz. Acıyı, aşkı, hüznü, ayrılığı ve özlemi ince ince işlemiş dokumuş kalemine yazar.
Ben severek okudum. Dilinin akıcılığı, sadeliği kitabı bir çırpıda ama sindire sindire okutuyor.
Şiir ve aşk severlere tavsiye ediyorum.