Cumhuriyet Dönemi kitabı okuyormuş hissiyatı veriyor. Darbe dönemini her statüdeki insanı ele alarak anlatmış. Hakkında çok bilgi sahibi olmadığım o zor dönemlerin içindeymiş gibi hissettim. Her karakterin ayrı hikayesi olması çok hoşuma gitti. Yeşilçamvari nostaljik hisler uyandırdı bende.