Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 06 Mart 2022 21:44 Çok fazla klasik kitap okuyan biri olmamama rağmen bu kitap beni cidden sürükledi. Konusu, işleyişi, yazarın dili, değindiği başka konularla beraber çok ama çok güzeldi. Bir sürü altını çizdiğim alıntı oldu. Werther'i çok sevdim, içindeki duyguları hissettirebiliyordu yazar. Mutlaka herkesin okuması gereken bir klasik, çok güzeldi.