Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Andreyev benim çok sevdiğim ama rus ekolüne çok da hakim olmadıkça anlaşılması zor bir yazar diye düşünüyorum. Kime önerdiysem ayy çok tuhaftı, azıcık baydı vs vs gibi yorumlar aldım ama yazarın yaşadığı dönem, o dönemdeki olaylar, başına gelenler ve Andreyev'in tarzını bilen okurlar için son derece keyifli ve düşündürücü bir kitap.
Kitapta okurken eğlendiğimiz esprili şeytanın böyle insanlara denk gelmemesi dileğiyle