Kitabı bir türlü sevemedim. Ne Vasya ne de diğer karakter ile bir bağ kuramadım. Olurken inanılmaz derecede sıkıldım. Ne zaman bitecek bu kitap diye sayfa sayısına baktım durdum. Rus edebiyatını normalde severim ama nedense bu kitapta hiç hoşuma gitmedi. İkinci kitabını da almıştım alırken ama okumam büyük ihtimalle.