·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2022 21:10 Merhabalar!
Bayıldımmmm. Bu aralar bütün kitaplara 10 veriyorum ama gerçekten çok güzeldi. Yani tatlı utangaç çiftler. Gayet güzel. Ama kitapta beğenmediğim bir şey var... Akif Selim ne ya. Hani Akif Selim diyince, kara gözlü, kara kaşlı biri bekliyorsun. Çocuk mavi gözlü. Bir insana ismi kendisine ne kadar olmassa Akif Selim o kadardı yani. Ama onun dışında mükemmeldi. Kesinlikle okumanız gerekiyor. İyi okumalar, iyi eğlenceler dilerim...