Kitap her zamanki gibi çok güzeldi. Sanırım ben Zweig hayranıyım . Beni en çok etkileyen nedense en uzun hikaye olan Leporella’dır Leporella'da tutku ve takıntıyı ama duygusuz bir takıntıyı görüyorsunuz. Tiksinti duygusunu yaşıyorsunuz ama bir yandan da bunun aslında Stefan Zweig’in yaşadığı bir şey olduğunu hissediyor gibi oluyorsunuz. Herkese tavsiye ederim.