Her anne , babanın okuması gereken bir başucu kitabı . Kitabın dili çok sade aynı zamanda. Bu tarz kitaplar kesinlikle insanda bir farkındalık oluşturuyor . Uygulama kısmı ise kişiye kalmış tabiki . Ben kitabı çok beğendim . Okumayı düşünenlere tavsiye ederim…