Vay be diyorum. Çok harika bir kitap. Keyifle okudum. Ahh yargıç hiç gelmedi aklıma o olduğu. Böyle kitaplara bayılıyorum. Edebi bir dili yok ama kurgusu ve ele alınış biçimi çok muazzam güzel.
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma