·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2022 23:08 Öncelikle Ben Kirke’yi okumadığımı belirtmeliyim. Okuyan herkes ikisini kıyaslayıp o şekilde inceleme girmiş ama benim yazımda bunu göremeyeceksiniz.
Kitap bence bir mitoloji kitabına göre çok akıcıydı. Arkasındaki ek kısmına neredeyse hiç bakmadım diyebilirim. Ancak birkaç yerde bariz şekilde çeviri hataları vardı, bu da yayınevine not olsun :d
Boda çok güçlü bir kadın karakterdi, buna hayran kaldım. Zaten fark ettiyseniz hemen hemen her alanda sadece kendi sesine kulak veren kadınlar bu şekilde güçlü ve başarılıdır. Müthiş bir kitaptı, güzel bir etki bıraktı. Son 30 sayfasında sıkıldım açıkçası, kırdığım 2 puanın sebebi de budur.