Puan vermedi·220 syf.····Okunma: 10 Mart 2022 01:43 Hayat hanım Ahmet Altan dan okuduğum ilk kitap oldu. Akıcı bir anlatımı, sade bir dili var. Kitabın ana karakteri Fazıl. Kitap Fazıl’ın hayatının bir kısmını anlatıyor gibi görünse de aslında kitabın ilk cümlesi olan “ insanların hayatları bir gecede değişiyordu.” Fazıl’ın hayatına bir gecede değişen değişiklerle giren insanların yaşamlarının da bir gecede nasıl değişebildiği, onların ve Fazıl ın yaşadıkları.. Her karekter dolu dolu.. Aslında kitabı beğendim , anlatmak istediklerini anladığımı düşünüyorum. Kimilerimizin bilmediği, kimilerinin belki yaşadığı gerçeklikler anlatılanlar, her ne kadar roman karakteri olsalar da.. Beğenmediğim kısım ise cinselliğin çok çok ön planda olması.. Yani Fazıl karakterinin sevişmelerinin her defasında, (ki buna çok fazla yer verildiğini düşündüğüm için eleştiriyorum zaten), her ayrıntıyı bu kadar anlatmasına gerek yoktu. Hiç hoşlanmadım. Eleştirdiğim konudan bağımsız olarak değerlendirirsem kitabı, güzel diyebilirim.