10/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2022 16. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2022 17:57
Kitap çok çok güzeldi gerçekten. O kadar soft bir havası vardı ki... Kitabı okurken sürekli tebessüm ediyordum ve asla kendimi durduramıyordum. Karakterler çok özeldi benim için çünkü hepsi birbirinden farklıydı. Aslında karakterlerin diğer kitaplara göre de farklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü; İmam bir karakter var. Kapalı kadın karakter var ve bu durum hoşuma gitti, peki niye? Kitaplarda yan karakter bile olarak göremezsiniz kapalı kadın karakterlerini. Bu yüzden hoşuma gitti. Ve birde down sendromlu birisinin olması beni çok daha mutlu etti. Okuduğum (sanırımsan hepsinde) kitaplarda asla böyle karakter okumadım. Hayatı biraz daha gerçeğiyle anlatmış gibiydi. Komik sahneler, içimi yumuşacık eden sahneler ve içimi yakan sahnelerde oldu. Gerçekten iyi ki okudum. Eğer yazarın Düş Kefeni kitabını okuduysanız bu kitapla çok zıt olduğunu dile getirmek istiyorum. Ayrıca son olarak eklemek istediğim bir başka şey ise ana erkek karakterin yani Hazer Han’ın diğer kitap karakterlerinden farklı olmasaydı. Hazer Han o kadar güzeldi ki... Utanıyor olması hoşuma gidiyor. Sürekli başka kitaplarla karşılaştırmak istemiyorum ama bu durum bile diğer kitaplarda böyle değil. Dediğim gibi iyi ki okumuşum. Her şeyiyle çok güzeldi.
Kimsesizler MatemiEmine Tavuz · İndigo Kitap · 2022110 okunma
·
1.366 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sey kacinci bolumde bitiyor kitap wattpadden okiycam da 😃