10/10
·512 syf.··
2022 12. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2022 02:13
(Okumayanlar için spoiler vermeden anlatıyorum) Merhaba Ben Başımın Belası 1. Kitabın Yorumla Geldim AyşeNur İnce Yazarın okuduğum ilk kitabı . Kitap akıcı ve sürükleyicidi. Kitabı okuyan anladı .Kitabı günde 5 okudum. Yoruma geçmeden biraz konusundan bahsetcem : Zeynep İstanbul’da tam burslu hukuk fakültesini kazanıyor.Hayatında en değer verdiği kişilerden olan kuzeni Ela’da oradadır.Çocukluklarından beri birlikte kurdukları hayallere sonunda adım attıklarını düşünürler.İlk adımda beraber aynı evde yaşamaktır.Herşeyin güzel olacağını düşünürken daha ilk günden terslikler başlar.Kuzeni aldatılmıştır ve Zeynep intikamını almak adına soluğu Ela ' nın eski sevgilinin yanında alır.Ama gel görki düşündüğü kişi ile patakladığı kişi aynı olmaz.Okulun ilk günüde terslikler Zeynep’in yakasını bırakmaz.Okulun en popüler çetesinin gözüne batarak başlar okul serüveni.Ama bir şey daha var ki tartakladığı hayatının aşkıda bu çeteye dahildir. Başımın Belası 1. Kitap’ı harika bir kitap . Ayşenur İnce’nin kalemini ilk defa okumama rağmen çok sevdim . Kitap ' ta genellikle Zeynep ' in ağzından okuyoruz. Hem de aralarda Rüzgar, Gülce ve Rüya’nın ağzından da okuyoruz Kitap o kadar akıcı ki ne zaman bitirdiğimi anlayamadım . Kitap su gibi akıp gidiyor. Başımın Belası çok güzeldi. Kitap' da Levent Bey ve Rüya karakterlerine çok sinir oldum (Şimdi siz diyeceksiniz ki neden sinir oldun. Levent Bey ve Rüya ' ya sinir oldum soracaksanız kitabı okuduğunuz zaman anlayacaksınız ). Rüyadan İlk başta nefret etmiştim. Zeynep'e yaptıklarından sonra Rüya’nın ağzından yazılan kısımları okuyunca Rüyayı sevdim. Kitap ile ilgili ne söylersem spoiler olur. Tek diyebileceğim kitap harika Başımın Belası tek kelimeyle çok güzel bitti. Başımın Belası Kitabı cidden harika bir kitap . Kitap’ı keyif alarak okudum . Her karakter birbirinden ayrı çok güzel karakterler var . Mert, Zeynep, Ege ve Güney ' e bayıldım . Kitap' ta yeri geldiğinde güldüm yeri geldiğinde üzüldüm yerler oldu .Zeynep ve Rüzgar’ın tanışma sahnesine de çok güldüm . Rüzgar ve Zeynep sahneleri çok güzeldi . Kitap o kadar sürükleyiciydi ki hiç bırakmak istemedim . Kitap ' ta çok güzel detaylar var bayıldım . Kitap o kadar sürükleyici ki hiç bırakmak istemedim . Ayşenur İnce'nin kitabını ilk defa okuma rağmen harika kitap . Açıkçası spoiler olur diye çok fazla bir şey söylemek istemiyorum. Kitap ile ilgili ne söylersem spoiler olur. Tek diyeceğim kitap harika. Kitap'ın kapak tasarımı, kutusunun içindekilerine, posteri ve ayracına bayıldım . Kitabın sonu açıkçası böyle şoklu beklemiyordum. Sonu gerçekten de efsane yerde bitti. Kitabın sonu açıkçası böyle şoklu beklemiyordum. Sonu gerçekten de efsane yerinde bitti.O nasıl bir son yaa ben bile kötü oldum Kitap öyle yerde bitti ki hemen 2.kitabı okumak istiyorum o derece. Zeynep üzümlü kekim . Başımın Belası 2 okumak için sabırsızlanıyorum .Tavsiye ederim Kesinlikle tavsiye ederim .100/100 Kitabı gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz . Not : Başımın Belası 2 Serlik kitap En güçlü beş karakter:Zeynep, Ela ,Gülce, Rüya ve Rüzgar En sevdiğim çift : Zeynep ve Rüzgar En sevdiğim favorim iki karakter : Zeynep ve Mert En sinir olduğum bir karakter : Levent Bey
Başımın BelasıAyşenur İnce · Epsilon Yayınevi · 2021196 okunma
·
314 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.