Bu kitabı okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü bu kitapta dini uygun olmayan yanlış bilgiler mevcuttur. Kitap ilk başta güzel gözüksede içinde dinsizliğe sürükleyen bilgiler bulunmakta
Sebebi şudur
Hz. Adem ile ilgili yazdıklarına bakacak olursak, Hz.Adem'in ilk insan olmadığını Allah'ın ondan önce insanlar yarattığını ve helak ettiğini söylüyor. Başka bir yerde Hz.Adem ile Hz.Havva'nın yaratıldıktan sonra cennete değilde yeryüzünde yüksek bir noktada yaşadığını söylüyor.