Puan vermedi·1035 syf.····Okunma: 12 Mart 2022 08:45 Kitap bittiğinde yorulmuş hissettim yabancı isimler çok yoruyor. Kitapda uzun betimlemeler, tasvirler o kadar güzel yapılmış ki insanı içine çekiyor. Özellikle Anna’nın içinde bulunduğu buhran duygusu beni boğdu boğdu boğazımı sıktı bu da yazarın ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor bence. Yazarın bütün kahramanlara aynı uzaklıkta olması çok etkileyiciydi. Herkesin hayatında birkere dahi olsa okuması gereken bir yazar.