·1724 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2020 00:00 Sefiller... Kitabı yıllar uzun yıllar once kısa baskısıyla okumuştum. İsbankasi yayınlarının muazzam baskısıyla tekrar okuyunca neler kaçırdığımi farkettim. Eseri mutlaka bu uzun baskısıyla ve kaliteli bir yayınevinden okunması gerektiğini düşünüyorum.
Fedakarlık, çile, hayatın zorlukları gibi genelgecer kelimelerinin kavram olarak içinin doldurulduğu kitap
Mutlaka okunması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle yayınevi çok önemli olduğunu hatırlatmak isterim