Bir kızıl damga
Puan vermedi·250 syf.··
2022 40. kitabı
1001 kitaptan... Kitabın ilk bölümünü hızlıca (atlayarak:))okuduktan sonra ,sonunu getirmeye muvaffak olabildim. Yazar meramını anlatırken cümlelerini fazlaca uzatmış,yine de konusu ilgi çekiciydi, sonunu, merak ederek getirebildim. 1800 lerde yazıldığını düşünürsek oldukça başarılı bir kitap. @1kitap1kahve1ayse sayesinde okuduğum 1001 kitaptan biri oldu.
1000Kitap
Kızıl HarfNathaniel Hawthorne · K · 19751,346 okunma
·
388 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nagihan
Gönderi Sahibi
Bitirdiğime bende sevindim,☺️💐
Ya bitirdiğinizi görünce çok sevindim🤩 kitabın ilk kısmı çok çok sıkıcı ne yazık ki, sonraki kısımlarda da anlatım çok akıcı değil maalesef durağan 1anlatim var, yani ben de öyle kitabı aka aka okuyamadım ama konu itibariyle etkileyiciydi bence, ben teşekkür ederim buarada🤗📚🌼 yeni kitabınızda keyifli okumalar dilerim...