Spoiler varr!!!! :( :'(
Puan vermedi·320 syf.··
2022 6. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2022 19:05
Eveeeet Kar Küresi incelemesinden sonra yine burdayım öncelikle gerçekten aşırı güzel bir kitap ama eğer ağlamak istemiyor ve mutlu son istiyorsanız kesinlikle tavsiye etmem. O zaman incelememize geçelim. Ben Merih ve Eylül'ün hastaneden kaçıp Kar Küresi Deatek Merkezi'ne dönmeleri konusunda ilk başta çok mutluydum. Ama aonra onların orda farklı odalarda tutulması falan pek hoşuma gitmedi öyle bir sinirle okuyorsumki oraları anlatamam bu yüzden o sahnelerdne bahsetmeyeceğim. Ama sonra Füsun'un bunlara yardım edip onları ordan çıkarması, geyiğin kurtulması, tüm insanların kurtulması beni çok mutlu etti. Tabi her mutluluğun bir kötü tarafı vardır. Füsun. Füsun'un ilaçlarla intihar etmesi bunu Eylül'lün görmesi ben çok ağlattı zaten benim kitapta en çok sevdiğim karakter Füsun'du ve onu kaybetmek bir yakınımı kaybetmişim gibi hissettirdi. Neyse biraz daha bahsedersen ağlayacağım bu yüzden bahsetmiyorum. İşte herkesin kurtulması hastanede iyileşmesi falan filan hepsi çok güzeldi. Sonra normal hayatlarına falan döndüler baya iyiydi tabi sonra Eylül'ün bayılıp hastaneye kaldırılıp tekrar herkesşn kaldırılmasına kadar. Aslında hepsi teker teker öşüceklermiş ama ölümlerini yavaşlatıp biraz daha yaşamaları için hastanede tutuyorlar onları. Sonra beni çok sarsan bir olay. Öncesinde o olayın evvelki gecesinde Asya, Reva, Can, Korhan, Mehmet, Eylül, Merih hastanenin terasında hepsi buluşuyor konuşuyorlar sohbet ediyorlar kar yağıyor hepsi mutlu ama o sabah Mehmet'in ölümüyle hepsi sarsılıyor. Eylül ve Merih hayatta tekrar gömek istedikleri yerlere gidiyorlar destek merkezine sonra Eylül fenalaşıyor ölüyor yani Merih arabayı o kadar hızlı kullanıyorki Eylül'ün geyiğine çarpıyor kaza yapıyorlar. Sonra beni en çok sarsan haftalarca ağladığım olay; Merih o kazadan sonra haftalarca komada kalıp uyandığında ise Eylül, Asya, Can, Reva, Korhan, Mehmet ve geyip birer anı gibi silinip gidiyor yani Merih komadayken hepsi ölüyor ve Merih bir tek kalıyor sonra Merih Eylül'lün hayalini gerçekleştiriyor gerçek bir destek merkezi açıyor daha sonra :( :( İşte o yerin açılışını yapıyor ve eylül'lün mezarına giderken hastalığı yüzünden yanonda Eylül'ün halüsinasyonunu görüyor ve bir kamyon veya tıra çarparak ölüyor. Bu beni o kadar çok etkilemiştiki düşünsenize komaya giriyorsunuz ve uyandığınızda sevdiğiniz herkes bir anı olarak göçüp gidiyor... :( :( :(
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.