·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2022 04:56 Hayatımda okuduğum en güzel kitap desem yeridir. Bitirdiğime de yürekten üzüldüm açıkçası. Hikayesi o kadar güzel ve anlatımı o kadar akıcıydı ki, bir çevirmen de en güzel bu şekilde çevirebilirdi. Alın, okuyun, okutun derim daha da bir şey demem.