Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 15 Mart 2022 00:00 Emila Ajar benim için çok uç noktalarda yer almış bir yazar.
Kalemi o kadar akıcı ve verimli ki bütün kelimelerini ve cümlelerini emmek için muthis bir mücadele veriyorum. Ve eserlerini bitirmeyi elimden geldikçe geç bitiriyorum. Çünkü bitince, "keşke bitmeseydi" pişmanlığını yaşıyorum.
Neyse konuya dönelim.
Mücadele, aşk, ihtişam, yoksulluk yani Paris'in renklerine ve ruhana hakim olan üstad, edebiyatta taşıdığı tanrısal yüceliği ile duygudaş karekterlerini yine aynı çatı altına toplamayı çok iyi bir şekilde başarmış.
Severek okudum. ️