üzerine konuşulması gereken çok güzel bir kitap. Aslında hepimiz insanların önyargılarından düşüncelerinden o kadar etkileniyoruz ki bunu çok güzel bir şekilde dile getirmiş. ölüm ile yaşam bilincini güzel bir şekilde vermiş ertelediğimiz her şeyi aslında yapmamız gerektiğini deliliğin normal bir şey olduğunu diler getiriyor. farklılıklar hayatımızı zenginleştirmez mi onları dışlamak hor görmek nedendir...