·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2022 08:40 Kitap, Harry Potter i özleyenler için ilaç gibi. Başta biraz bağ kurmakta zorlandim ve çok mu Harry Pottervarı dedim ama kitap ilerledikçe kesinlikle çok ısındım.Nevermoor, Deukalion Oteli ve karakterler çok tatlı, favori karakterlerim de var başta Jüpiter :) Kitabı okumak isteyenlere tavsiyem Harry Potter la kıyaslamamalari çünkü çok güzel ilerliyor ve farkli. Morrigan in maharetini öğrendiğimde biraz şaşırdım açıkçası bnm tahminim farklıydı. Çok eğlenerek ve keyif alarak okudum ve 2. Kitaba geçiyorum..