Serinin ikinci kitabında Eylül ve Merih tedavilerini bulmak için hastaneden kaçıp tekrardan Kar Küresine dönüyorlar. Ne yazıkki orada yakalanıp tekrardan bir sürü deneye maruz kalıyorlar. Füsun hemşire sayesinde merkezin gerçek yüzü ortaya çıkar ve kurtulurlar. Normal hayatlarına geri dönen Eylül ve Merih birbirlerine zarar verdiklerini (özellikle aile baskısıyla birlikte) düşünerek uzak durmaya çalışırlar. Ancak bu onları daha da dibe çeker. İkinci kitapta Merih ve Eylülün dolu dizgin aşklarını beklerken çok yüzeysel yansıtılmıştı.
▫️Ne yazıkki ikinci kitap hiç beklediğim gibi değildi. İlk kitabı çok severek okudum ve ikinci kitapta beklentim daha yüksekti. Özellikle son kısmı beni hiç tatmin etmedi. Gelişen olaylar biraz zorlama gibi olmuş. Onun dışında hemen okunup bitirilebilecek bir kitap.