·59 syf.····Okunma: 17 Mart 2022 18:31 Göz gezdirme amacıyla elime almıştım, bir baktım bitiriverdim. Kısacık ancak içinde pek çok mesajı barındıran güzel bir öykü. Okumanızı tavsiye ederim. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yazı stili açısından bazen kimin konuştuğunu karıştırdığınız oluyor ancak çok fazla sorun teşkil etmiyor. Umarım diğer kitaplarında bu yazım tarzı yoktur.