·370 syf.····Okunma: 19 Mart 2022 20:18 Yazarı ilk okuyuşum beğendiğim kitaplarını tutuyordum kenarda artık deniyim dedim ve çok güzel çıktı kitap :))))) Şiddetle tavsiye ederim (aşırı açık değil ) dili anlatımı baş karakterleri nefisti sonlarda gözlerimin dolduğu yerler oldu o derece . Konular sonuçta benzer şeylerin varyasyonları bu kitaplarda ama olay anlatım çok mühim :D
Lord Love a Lady adlı 6 kitaplık serinin 3.cü kitabı sıralı okumasanız olan serilerden .
Bayan Abigail Wright 28 yaşında ailesi çiftlik sahibi onlarla yaşıyor . Abigail 18 yaşında ilk sezonunda büyük bir skandal yaşayınca aile evine çekilmiş o zamanlara göre kız kurusu olarak sakin bir hayat yaşıyor . Ailesi kötü değil ama bence iyi falan hiç değil kızlarının başına gelen olayda pasif kalıp üstüne kızı hep ezmişler hiç sevmedim anne babayı . Kitapla ilgili bazı yorum yapanlar Abigail için çok ezik falan demiş bence tamamen saçma okuduğun kitabı zamanına ve bulunulan koşullara göre düşüneceksin . Kız o zamanlar için saf iyi bir insan 18 yaşında başına büyük felaket geliyor ve hep aile ile kalıyor yani neyi ne kadar abartabilir . Ben hatunu çok sevdim sonrasında daha ayrıntılı öğrendiğimiz yaşadıklarına rağmen hala pozitif iyi niyetli bolca gülen ışıltılı bir insan kıyamam .
Abigail teyzesi onun çok sevdiği kızı bir grup olarak bir ev partisine gidiyorlar orda Monfort Dükü ile tanışıyor . Mecburi beraber bir sandal gezisi yapıyorlar . Sonrasında bir karşılaşma daha oluyor gece yarısı bahçelerde Dük 'ün dikkatini çekiyor .
Fakat parti sonrası yine birilerinin onları gece vakti görmesi yüzünden skandal patlıyor . Bunlar mecbur evleniyorlar . Ben burada çok kaba taslak yazıyorum ayrıntılar Pov'lar çok güzel :)))
Monfort Dükü 38 yaşında onun başına ayrı korkunç felaket gelmiş 3 ve 5 yaşında olan çocukları ile karısı buz pateni yaparken evlerinin arkasında buz kırılıyor ve ölüyorlar . Adam büyük üzüntü yaşamış her tür duyguya kendini kapamış aslen evliliği gayet mutsuz ve karısı ile zerre uyumlu değillermiş .
Bu iki ayrı acılı insanın birbirleri ile olan halleri yavaşça ilerleyen ilişki Abigail'in tatlılığı tüm hikayenin oya gibi işlenişi nefisti mutlaka okuyun derim :))
Ayrıca kız çok güzel değil hafif toplu yani çok güzel gerçekçi şeyler var oda ayrı hoştu bence.