Kitap sonları böyle mutsuz bitmemeli. Yalnız kitaplar değil insanın psikolojisi de bitiyor.
Kadın Korkusu okuduğum en iyi fantastik kitaplardan biri olabilir. Betimlemeleri olsun, konu anlatımları ve içeriği müthişti. İçeriğinden bahsetmek gerekirse başkarakterin Ademin 2 evlilikten sonra kendi kabuğuna çekilmesi ve dağın başında tek başına yaşam sürdürmesi- Etrafındakiler öyle sanıyor.- Evin için de Ademle beraber 2 kişi daha yaşıyor. Ademin yalnızlığına şahit olan ve gerektiği zaman Ademin yerine geçebilen Havva. Adem kendi kabuğunda çıkmak gibi bir hamle yapar. Eski karısı avukat inciyle görüşmek için bir davete gider. Ve o sırada Berna ile karşılaşır. Sohbetle samimiyetlikleri artar. Berna, Ademle yaşamaya başlar. Ve tüm gizem bu süreçte ortaya çıkıyor. Berna yeni tanıştığı adamı tanıdığını sanıyordu ancak İnci kadar iyi tanımıyordu. Adamın nasıl bir ruha sahip olduğunu, korkularını, hastalığını çok daha sonradan öğreniyor. Yine söylüyorum ki sonu kötü bitmemeliydi. Karanlık adam böyle sonu hak ediyordu ancak yalnız ölmek istemeyen Adem hak etmiyordu.