İnsanı insan yapan, değerini belirleyen şey kendisine duyduğu saygıdır. Sen kendine saygı duyup sevdikçe, insanların da davranış normları o yönde gelişir hep. Tam da bu yüzden; kimsenin alışkanlığı, cepte olanı, aleladesi, nasılsa bu benden gidemezi olmayın. Buna izin vermeyin…