·197 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2017 22:20 Bu kitabı bir tavsiye üzerine okudum ve çok begendim.Kitabı okudukça insan kendisiyle yüzleşiyor.Evet bende böyle yapıyorum diyor.Belkide gerçekleri anlamak ve birazda olsa hayatımıza çeki düzen vermek için okunmalı.