·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2022 00:00 Ana karaktere sinir olur mu insan? Oluyormuş demek ki. Kitabı okuduğum her sayfada her satırda 'yapma bu sefer nolur yapma Mehnaz' diye diye okuyup bitirdim kitabı ve o kadar ağlamışım ki annem o kadar duygusal mı kitap diye sordu.
Aslında kitabın duygusallığından değil de kendimi Mehnaz'ın yerine koyarak okudum kitabı çünkü bana, benim bir dönemime o kadar çok benziyor ki ona kızarken aslında kendime kızıyordum. Çok bir şey istemiyorum sadece Muhammed gibi bir eş.
İyi ki okumuşum bu kitabı diyorum.