·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2022 13:05 Cook çok beğendim. Jüpiter i aşırı merak ettim tüm kitap boyunca acaba ne yapıyor diye bir de ben Ezra Squall i çok merak diyorum Cumhuriyet te nasıl bir hayat yaşıyor diye Bu kitaba kadar Morrigan la birlikte neredeyse tüm karakterleri seviyordum zaten (Fen ve Jüpiter mesela aşırı seviyorum onlari) ama bu kitapla Ezra Squall da gözümde bir tık daha sempatiklesti sanki; erken bir sonuca varmakta istemiyorum.. Çünkü normalde kötü karakterleri gerçekten çok severim ama Squall da pek bı nötr düm. Simdi sabirsizlikla 4.kitabin çıkmasını bekliyorum.