·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2022 19:27 Okuması aşırı derecede keyifli ve merek uyandıran bir kitaptı. Beni içinde olduğum kitap okuyamama durumundan kurtardığı için kendisine teşekkür ediyorum.
Konu olarak insani içine çeken ve kapılıp gitmenizi sağlayan bir kitap. Ve bittiğinde sizi de beraberinde bir hüzne götürüyor, bitmiş olması canınızı yakıyor çünkü. Yazarın dili harika. İçindeki fotograflarsa sizi zaten sürükleyen hikayeye daha da çok bağlıyor. O yüzden eğer okumak gibi bir planınız varsa hiç durmayın hemen okuyun çünkü bu kitabı okuduğunuza pişman olmayacaksınız.
Jacob'ın hikayesi sizi soluksuz bırakacak... :)