Nese

@nsgmn
10/10
·131 syf.··
Beğendi
·
2022 18. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2022 23:16
Yasamak ne kadar guzel sey! Bunun degerini en iyi bu hakkini kaybedecegini bilenler anlar. Okurken adeta yasadim tum satirlari. Sadece idam mahkumlari gelmedi aklima. Hayatinin sonunun geldigini bilen hastalari dusundum. Hissettiklerini dusundum. Icim urperdi. Birgun olecegimizi bilsek bile bunun icin az zaman kaldigini bilmek cok urkutucu.
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,7bin okunma
·
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.