"Camus derki 'Hepimiz ,eninde sonunda kendi gerçeklerimizin görünüşüne bürünürüz. ' Ve bence haklıdırda. Ama sen öyle yapmamışsın. Kendine bi dünya yaratmıştı, bu insanlarıda içine koymuşsun ve onların senin hayaline göre hayatındaki varlıklarını sürdürmesini sağlarken düşlerinin görünüşüne bürünmüşsün. Onların kötü yanlarını görmezden gelip yalnızca iyi yanları üzerine durmuş, kendinin de iyi olduğunu sanmışsın.
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.