ENE
@sazak.muhammed arkadaşımızın kitabı. Yalnızlığı, hüznü, hayalkırıklıklarını, insan psikolojisini tüm duygusallığı ile gözler önüne seriyor. Çok güzel bir roman, sindirerek okunacak bir kitap. Tavsiye ediyorum.
.
.
.Kalabalık şehirler, insan yığını caddeler, birbirine dokunamayan hislerle ve yalnizliklarla dolu bir dünyada hayatı tamamlayan, zıtlıklar içinde kendini aradığını fark eden bir yabancı.
Her kaçış özü aramadır aslında; küçük bir bavula sığan yaşamla BEN'in, SEN' in, O' nun hikayesi...
ENE, ben olmayanın ve ötekine karşılık gelenin hikayesi.
Muhammed Sazak