·440 syf.····Okunma: 04 Nisan 2022 23:48 Okurken o kadar zorlandım ki... Kitabı 4 kez yarım bıraktım ve çok şükür 4.başlayışımda bitirdim.
Zaten ilk kitabını sevmemiştim; o yüzden bu kitaba başlamak hiç içimden gelmiyordu. Kitabı okumam gereken nedenlerinden biri kitaplığımda okunmayan kitap kalmasın isteğimden dolayıydı. Diğer sebep ise kitabım kalmamıştı.
Yani aslında bu kitap benim için kitabım kalmadığı zaman başvuracağım bir kitaptı. Dediğim gibi okurken zorlandım o yüzden bu kitabı da beğenmedim. Keşke almasaydım.