Kitabı çok beğendim bütün herkese tavsiye ederim bence on yaşından sonra her sene bir kere okutulması gereken bir kitap ben bu kitabı sesli olarak bitirdim bir uygulamadan yaklaşık 2 saatte bitti lütfen ama lütfen etrafınızdaki çocuklara bu kitabı hediye edin