Puan vermedi·432 syf.····Okunma: 07 Nisan 2022 22:46 Rüzgarı dokunmak kitabı çok iyidi rüzgarı yaşamaya göre aslına bakarsan ikinci kitaba gerek yoktu ben öyle düşünüyordum. Fakat son yüz,yüz elli sayfalarında neden yazma ihtiyacını duyduğunu anladım. Kitap akıcı birinci kitap gibi ben üç gecede bitirdim, Rüzgar karakterinin nasıl korkuları ile başa çıktığını nasıl güçlü bir kadın olurunun örneği. Kitap bütünüyle gerçek hayattan uyarlanmış gibi . Yazara böyle güçlü bir karakter yazdığı için teşekkür ederim ( ◜‿◝ )