10/10
10/10
·464 syf.··
2022 18. kitabı
Bu , bu nasıl güzel bir kitaptı tek kelime ile ba-yıl-dım . Kitabın sonu öyle bir şey ki biter bitmez 2. kitabı okumaya direkt başladım. Eğer genç kurgu -aşk seviyorsanız kesinlikle okuyun . Ben yazarın başka kitaplarını da okudum ve kalemine aşığım zaten. Bu kitapta beni yanıltmadı ve öyle güzeldi ki ... Aymira ️ benim güzel kızım o kadar güçlü bir kız ki asla baba sevgisi görmemiş birisi ama buna rağmen hayattan umudunu kesmemiş. Karmen o kadar seviyorum ki saçma sapan erkek karakterler gibi ‘ sen benimsin’ gibi gibi şeylere girmedi. Kesinlikle sevgisini çok güzel hissettirdi.Her ne kadar dışarıdan yıkılmaz görünse de o da yüreği kırık biri ki kitapta neden böyle olduğunu bazı yerlerde okuyoruz. Karakterler benim içime işledi diyebilirim ki ben eğer karakterleri benimseyemezsem kitabı okuyamıyorum bile ... Kitabı 1 günde bitirdim. Zaten çok akıcı bir kitap sıkıcı yerleri yok gereksiz uzatma yok her şey yerli yerindeydi. ️İyi ki okumuşum seni güzel kitap️
Gençlik/Aşk
Veda Caddesi - CevfSümeyye Demirkan · Ephesus Yayınları · 20191,191 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.