Bu , bu nasıl güzel bir kitaptı tek kelime ile ba-yıl-dım . Kitabın sonu öyle bir şey ki biter bitmez 2. kitabı okumaya direkt başladım. Eğer genç kurgu -aşk seviyorsanız kesinlikle okuyun . Ben yazarın başka kitaplarını da okudum ve kalemine aşığım zaten. Bu kitapta beni yanıltmadı ve öyle güzeldi ki ...
Aymira ️ benim güzel kızım o kadar güçlü bir kız ki asla baba sevgisi görmemiş birisi ama buna rağmen hayattan umudunu kesmemiş.
Karmen o kadar seviyorum ki saçma sapan erkek karakterler gibi ‘ sen benimsin’ gibi gibi şeylere girmedi. Kesinlikle sevgisini çok güzel hissettirdi.Her ne kadar dışarıdan yıkılmaz görünse de o da yüreği kırık biri ki kitapta neden böyle olduğunu bazı yerlerde okuyoruz.
Karakterler benim içime işledi diyebilirim ki ben eğer karakterleri benimseyemezsem kitabı okuyamıyorum bile ...
Kitabı 1 günde bitirdim. Zaten çok akıcı bir kitap sıkıcı yerleri yok gereksiz uzatma yok her şey yerli yerindeydi.
️İyi ki okumuşum seni güzel kitap️