·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Nisan 2022 17:39 Böylesine güzel bir serinin bitmiş olması beni üzüyor olsa da 2 kitap gayet yeterliydi. Bu kitapta karakterlere aşırı sinir olduğum anlar olsa bile bana verdiği keyif anlatılamaz. Cindy Pon oldukça güzel, distopik bir evren kurmuş ve bunu çok güzel bir şekilde yansıtmış fakat bazı şeyleri aceleye getirmişti bu kitapta. Hemen olsun bitsin gibi. Aksiyon daha kısa süreliydi, yüreğim ağzıma gelmedi ama panik yaptım bir nebze. Sonu beni tatmin etti, yeterliydi. Zhou, Arun, Lingyi, Iris, Victor ve Daiyu... Mükemmel karakterlerle tanıştığım için çok mutluyum. Herkese öneririm.