Bunu siz de yaşadınız mı?
Benim gibi kişisel gelişim kitaplarına kötü bir başlangıç yaptıysan, bir daha kişisel gelişim okumam diyorsan, bu kitabı okuduktan sonra tüm fikrin değişebilir.
Ben bu algıyı yine burada tanıdığım yazarların kitapları ile kırmıştım.
Bu kitabı da severek okudum.
#siyasi#medya#iş#arkadaşlık
#din gibi daha bir çok konuyu ele alan kitabımızda olayları sorgulayıp akıl süzgecinden geçiriyorsunuz.
Zaten kitabın adı gereği yazarın sizinle aynı-benzer şeyler yaşadığını hissederek okuyorsunuz ve hissettiğiniz o şeyi kitaptan alıyorsunuz.
Evet! sen de bu adımı #bunusendeyașadın ile atabilirsin.