Çok gerçekçi bilgiler vermiyor, yarısı karikatür ve resimden oluşuyor. Okumak yinede faydalı olabilir ancak bana bilmediğim bir şey söylemedi. Ebeveynlikle ilgili kitaplarda şu kiliseden çok sıkıldım, hoşgörülü ol çocuktur yapar anlayışı... ama bu demekle olmuyor, önce kendimizi anlamalı ve tanimaliyiz ki çocuklarımıza yetişkin ego durumunda rehberlik edelim.