·175 syf.····Okunma: 08 Nisan 2022 15:36 Güzel bir sonla biteceği ümidiyle okuyup üzüntüyle bitirdiğim bir kitaptı. İlk yerli roman olması açısından ön yargı ile yaklaşmıştım ancak okudukça görücü usulü evliliğin kötü yanlarını kavrayabilmeme neden oldu. Aşkın iki yürek arasında kurulan bir bağ olduğunu bi kez daha anladım :)