·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2022 21:49 Evet serinin son kitabını da okumuş bulunmaktayım. Başlarda kurtulmaydı falan derken biraz ağır ilerledi ama sonlara doğru öyle bir açıldı ki üstüne bir de yazarımız sağolsun ters köşeler yaptı. Şok üstüne şok yaşattı. Karanlıklar efendisi ne kadar kötü de olsa en çok üzüldüğüm karakter oldu. Her şey bambaşka olabilirdi. Bu kadar geç okuduğuma pişman oldum mu? Oldum. Karakterleri bu kadar derinleştirip kalbimize işleyen yazara teşekkür ederim.