Puan vermedi·131 syf.··Beğendi
· Daha cocukken cok sevdiği birinin idamina şahitlik etmis birinin neden boyle bir kitap yazdığını sorgulamaya gerek yoktur diye düşünüyorum. Akıcılığı, dili ve gerçekliği açısından kesinlikle okunmalı. Diger yandan Victor Hugo zaten.