Bu seriyi bitirdiğim için çok hüzünlüyüm çünkü Çürük Vişne benim için bir kitaptan daha fazlasıydı. Beş kitap boyunca Asrın ve Esila'nın hayatına dahil olmak, onları anlamak, onlarla yaşamak çok güzeldi. Bittiği için üzgünüm eminim ki bu kitabı dönüp tekrar tekrar okuyacağım çünkü karakterleri çok benimsedim ve onları çoook özleyeceğim
Asrın ve Esila...
Bir yerlede hep çok çok çok mutlu olun çünkü siz bunu hak ettiniz.
İyi ki okumuşum